Zdravý Chia pudink

5. srpna 2016 v 9:53 | Jane
Ahojky! Musím se s Vámi podělit o skvělý chia pudink, který můžete jíst i při dietě. Je vhodný k snídani nebo ke svačině, ale spíše ke snídani, protože chia semínka v sobě mají hodně energie, která Vás zasytí až do oběda.
Co v obsahují chia semínka?
Obsahují více Omega-3 než maso lososa, více antioxidantů než porce borůvek, více draslíku než porce banánů (opsané z obalu).
Omega-3 je dobrý pro mozek, pro správný růst a vývoj, takže chia semínka jsou ideální pro děti. Antioxidanty jsou na imunitu a draslík snižuje krevní tlak. Tak šup, šup koupit chia semínka. Je to skvělý, co takový malý zázrak všechno obsahuje.
A teď hurá na receptík.
Budeme potřebovat:
  • 150ml mléka (já použila 1,5% mléko, ale je to opravdu na Vás jaké použijete, já bych tento recept chtěla zkusit s mandlovým nebo sójovým mlékem)
  • 28g chia semínek (dvě lžíce)
  • lžička medu
  • 50g ovoce
Postup:
Ve sklenici smícháme mléko,semínka a med (dávám to naschvál do sklenice, protože to usnadní práci, stačí s tím jenom zatřepat a máte smícháno). Necháme hodinu nebo ještě v lepším případě přes noc v lednici. Ráno nebo po hodině přidáme navrch ovoce podle chuti (já použila maliny).
Opravdu vynikajícíííííí!
S malinami má pudink 1 128 Kj/270 kcal.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama